یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
استاندار کرمانشاه

حوزه/ استاندار کرمانشاه در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان با بیان اینکه نباید اجازه دهیم یاد و خاطره شهدا به فراموشی سپرده شود، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا باید تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، دومین نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان کرمانشاه به ریاست محمد طیب صحرایی استاندار و با حضور خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان به عنوان دبیر این شورا در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست محمدطیب صحرایی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا نباید متوقف شود، بیان کرد: در کنار انجام اقدامات همیشگی دبیرخانه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید با همکاری و هم‌اندیشی کارشناسان و صاحب‌نظران برای برگزاری برنامه‌های جذاب و فاخر برنامه‌ریزی کنیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به برگزاری کنگره بین المللی شهدای استان کرمانشاه، گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که آثار و برکات مثبت این کنگره عظیم تنها به همان ایام برگزاری رویداد محدود نشود و پس از آن هم شاهد تداوم این اثرگذاری مثبت در فضای فکری استان باشیم.

محمد طبیب صحرایی اظهار داشت: برنامه‌ها و همایش‌های حوزه فرهنگ ایثار و شهادت باید به گونه‌ای برگزار شوند که نیازها و سلایق گوناگون جامعه ایثارگران و خانواده های معزز شهدا را برآورده کند.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: برخی برنامه های این حوزه نیازمند جذاب سازی و بکارگیری ابتکارهای خلاقانه است تا ایثارگران انگیزه بیشتری برای مشارکت در اینگونه برنامه‌ها داشته باشند.

وی افزود: موفقیت در برنامه‌های این حوزه نیازمند انجام کارهای عمیق فرهنگی در سه سطح محلات، مدارس و دانشگاه و حوزه های علمیه است، البته در کنار انجام این کارها، نباید از کارهای خلاقانه غفلت کرد.

صحرایی تصریح کرد: این مجموعه اقدامات می تواند فضای شهر کرمانشاه را به سمت تعالی و معنویت ببرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه به برگزاری کنگره بین المللی شهدای استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که آثار و برکات مثبت این کنگره عظیم تنها به همان ایام برگزاری رویداد محدود نشود و پس از آن هم شاهد تداوم این اثرگذاری مثبت در فضای فکری استان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha